Sunday 28 August 2011

raya kembali....

dari 1 ramadan aku dh mula berubah...smpai rambut pun botak..demi..kebaikan..dri satu ramadan..aku menangis mintak pertolongan dri allah..demi hari aku mintak akhirnya makbul gak...bulan puase bnyk dugaan aku..jage opah aku...xpegi terawih...sbb jge opah...bergilir.gilir ngan mak aku..alhamdulilah rezeki aku bnyk turun...abg kakak aku support baju raya...hhahah...tak ku sangka tak ku duga,..gadis yg aku miss...mula nk kwn aku balik...erin pun..ase mcm 2..gak..hehhe..aku mula,nk perbaiki dri aku...nk org baek...selama niy aku nakal...aku nk ucapkan terima kasih..at erin kerana bg aku semngt...i hope u happy err...selamat hari raya...kpade semua..org ,,,maaf zahir batin...dri hujung rambut hingga hujung kaki...termasuk ibu kaki...salam aidilfitri...

No comments:

Post a Comment